Torsdag

Jag är leeeedig! Känn på den! Frivecka igen :) I tisdags kom veterinären för vaccinering av pållarna,Moldavia fick sin första spruta då alltså.  Sen kom hovis och verkade bakhovar. Hon var jätteduktig! Fantastiskt vad snäll hon verkar! Jag har borstat bakdelen ordentligt en vecka och sen gick det bra att verkas. Hon ville inte egentligen men böjde sig för lite lock å pock :) Känns bra!
Får hoppas det håller i sig!
Ringde länsstyrelsen förra veckan och än har de inte varit ut 😡 Det var på agendan så inom kort hette det. Jahapp. Ja det är väl bara att vänta och se. Jag ringer väl till veckan igen...
Nu ska jag däremot ringa grannen för att få lite hjälp att köra ut en bal i hagen 😬
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Där har hon hittar en skön viloplats :)
Duktig tjej som lär sej så fort.
Men nu får de allt skärpa sej och åka dit...suck!

2017-02-18 @ 10:09:36
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0