Jaha

så har hovis varit här och vi fick nöja oss med framfötter. Nu ska vi öva en vecka och se om vi kan lyckas bak... 
Har till morgonen återkopplat med Länsstyrelsen som ännu inte varit och tittat på stallet. Kanhända har de sett inlägget och ryckt ut inredningen nu,vad vet jag,men det är ju isf win win ändå isåfall. Om de slutar använda stallet självmant så är ju målet ändå uppnått. Så tänker jag. Hur som så var det på agendan så inom kort skulle de åka hette det. 
Moldavia å tjejerna funkar ganska bra ihop än så länge. Känns ju skönt. Hon fäller massvis. Har sjukt lång päls ju. Decimetern på sina ställen. Hon sköter sig i boxen även om hon är lite "grisig",men det är ju inte lätt när man inte är van... 
Trevlig modell på henne tycker jag iallafall :) Vi nöter vidare utan att påtvinga henne för mycket hoppas jag. 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Håller med dej, det viktiga är att de slutar använda stallet, inte att de får straff.
Men så söt hon är, kanske dum fråga, men hon har inte varit installad tidigare va?

Svar: Ja det är väl det jag eftersträvar. Att de inte använder stallet mer... Nä hon har ju bara gått ute hon så det är mkt nytt nu.
livetpavischan.blogg.se

2017-02-14 @ 20:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0