Hoppsan

 
 
 
Nu var det verkligen länge sen. Det har rullat på om man säger. Vi har sålt Velina och Lektor så nu är det för stunden inte en enda arbetshäst på gården. Men vi har lite krokar ute. 
Mina pållar mår finemang,Solan växer så det knakar. Har fått lite bilder tagna av en duktig tjej. 
 
Fantastiskt duktig tjej som fotat :)
Vi har varit på bröllop,min vän Therese har gängat sig med sin Abbe. Jättehärlig dag å kväll ❤️
De var fantastiskt fina! All kärlek till er!
Min nya isis,Moldavia,sköter sig med den äran. Svårt att tro det är samma magra skrälle som kom hem,helt ohanterad dessutom. Tänk vad lite kärlek kan göra! Å mat såklart. Det enda jag tycker är bökigt är väl att laga täcke.. För det är ett evighetsgöra. Ett flugtäcke blir ju ett regntäcke efter en sommar. Men det är ju viktigt att skydda dem såhär i början. Men det är inte utan att jag längtar lite till en köldknäpp så kusarna dör... Hon har inte varit så biten,så alltid nånting positivt! 
Nu är det ju slut på semester också,har jobbat en sväng nu så man är tillbaka i selen. Överväger att åka till Bali för att hälsa på en kompis framöver. När beror på om sambon vill med eller inte... Men det löser sig! 
Nä nu ska jag softa i soffan,det är ensamt majestät över fjärren ikväll 😉 Ha det bäst 😘

Kommentarer
Postat av: Marianne

Verkligen fina bilder :)
Varför sålde ni de större hästarna?
Kul med bröllop...de är fina de två

Svar: Ja sambon kom inte överens med henne tyvärr.Synd för det är en mkt bra häst! Men nu har hon fått det riktigt bra,så det känns skönt.
livetpavischan.blogg.se

2017-08-26 @ 04:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0