Ja blev man nå klokare?

Inte vet jag riktigt hur jag tyder detta. Hon fick beröm för tölten iallafall. Men sen då? Jag tänker så här,i mitten eller till höger är bra 😁 
Nåväl,en bra dag. På väg hem nu,passerar Hudiksvall när som helst. Sist jag gjorde det förövrigt var på tisdag natt.. Vi åkte till moheda i måndags och hämtade Velina. Körde en del häst på tisdagen å styrde hemåt på eftermiddagen. Så då var vi sena hem. Men det går ju det med. 
I dag fick jag träffa goa vänner som jag inte sett på länge,det var jätteroligt!! Nu hem å lasta av å fixa. Sen ska jag plantera arslet på soffan.... 

Kommentarer
Postat av: marianne

Det är är rena grekiskan för mej, men tänker lite som du, mitten eller till höger är det som gäller ;)

Svar: Ja man fattar inte riktigt..Sen tar jag det för vad det är. Hon är ju faktiskt bara 3 månader. Mycket hinner hända än.
livetpavischan.blogg.se

2016-09-11 @ 20:02:14
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: marianne

Det är nog bra att ha en viss distans, och som sagt, ni har tid er att lära och förstå sånt där

2016-09-13 @ 08:00:42
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0