Snö!

En sån lycka! Det snöade på ganska bra sista biten hem från jobbet!
Känns gött! Siggan har börjar bli vit igen så jag får säga att snön är välkommen :)
Mitt stora barn har lämnat NY och nu är de i Orlando. Längtar efter henne ändå! När hon kommer hem ska vi allt ha en myskväll och äta obscena mängder choklad 😬
De verkar haft det bra i storstan iallafall. De var på NHL hockey,vilket jag är lite avis på 😉
I morrn ska de se Gavin Degraw på Hard rock i Orlando. Är allt lite avis på det åxå 😂 Nu ska jag stjälpa i mig en kaffekopp och gå ut i snön! Hörde det skulle bli lite kaos i södra delen av landet... Hoppas på ordentligt med snö här jag!

Kommentarer
Postat av: marianne

Snön är välkommen om det kommer mycket, så det ligger kvar, och om det inte kommer mer sen....hihi

NHL- hockey skulle vara superkul att se live....så nu är jag också lite avis ;)

2016-11-05 @ 12:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0