Here we go again...

I dag kräksnöar det igen. Hur mycket snö ska vi få egentligen? Det var jättespännande att köra bil idag när plogbilen inte hade gått och vägen hade drivit igen här och där. Man får hoppas man tar sig till jobbet i morrn om detta fortsätter.  Hästarna är ju nöjda för de fick hö en gång extra...
I morrn är det sista passet innan friveckan 👍🏻 Jag och sonen ska gå på bio på fredag kväll,Dr Strange ska vi se. Sen ska det vara födelsedagsfika för sonen på lördag och fårpyssel på söndag. Säkert blir det en snöskottande också. Gratis gympa 😉
Julia kommer hem på söndag också 😀Längtar efter mitt flickebarn!  Det hade kommit fram en man till dem på en affär och frågat om de var från Norge,när de svarade att de var från Sverige hade karln pekat på Julia och sagt att han förstod det efter hennes utseende. Snacka om skandinav liksom. Men de har kul iallafall så det känns gött. Hoppas få se lite mer bilder sen... 
Nu ska här laddas för bonde söker fru. Man förundras ju över vissa där ja,men det är ju gubbens favoritprogram,näst efter på spåret... Jag är inte lika imponerad dock. Samma varje år nu tycker jag. Nä släng in Gunilla Persson hos en av dem så blir det intriger på riktigt :)
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Gunilla Person hos bönderna...hahaha vilken röra!
Jag kan nog hålla med....vissa är nog mer intresserade av kändisskapet än en partner...

skönt att få hem dottern.

2016-11-10 @ 11:00:26
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0