Mja...

 
Lite mer snö blev det ju,om än inte så mycket. 
Annars haglar vårtecknen. Pippifåglarna kvittrar,skithögarna i hagen tinar fram. Jag måste allt börja med städningen där 😁
I dag åkte min största unge till amerikat. De ska semestra. Jag är liiiite avis faktiskt. Men bara lite. Jag är till exempel inte avis på alla flygtimmar. Det känns som länge att sitta i en plåtburk på hög höjd. Man skulle kunna knäppa med fingrarna och bara vara där man ville. Det skulle väl vara toppen...
Tjejernas magar växer. Freyjas mer än Gaefas. Gaefa blir som stor hela hon,och visste man inte bättre skulle man tro hon bara var tjock. Eller möjligen fet. Hur som helst så är det en bebis däri,som man lyckas känna på om mamman har en himla bra dag.. Annars är det risk för blåmärken.. Freyja är gemytligare inställd till mattes behov av fölsparkar. Så det är ju bra. Himla rulle därinne..
 
För övrigt håller jag på och målar. Uppe i hallen blir det nu vitt. ska måla en sista runda i morrn,sen så :) Men målar man vitt ser man ju hur fula dörrarna är,så nu har jag lånat en varmluftspistol av min svåger samt en färgskrapa. Sen blir dörrarna grå som trappen var planen. Vi får hoppas planen håller :) 
Nu ska jag se farmen! Finaldags! Jag håller på Lina!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vilken fin bild på pållarna och barn :)

Har inte tittat på farmen en enda gång , jag förstår inte dessa såpor som kommer hela tiden.

2016-03-21 @ 23:17:46
Postat av: Jenny

Katla blir som Gaefa, stor hela hon. Aleiga ser mer ut som Freyja om magen. Inte riktigt lika stor än, men snart så. ;)

2016-03-28 @ 17:29:47
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0