Discomagar

Idag var jag till fröken E å hälsade på. Lilla fröken Tillie ville följa med hem,så jag tog med henne hem då. Hon slocknade dock i bilen på vägen så mamman hann komma innan hon vaknade :)
Sen har vi käkat middag ihop på kina,gick ypperligt och var mycket gott! 
Pållarna är polerade för kvällen,så gott det nu går med tanke på fällning och att det börjar bli lerigt här å var. Fölen hade iallafall disco i magarna :) Till och med Gaefas baby fick man känna på ikväll. Man får distrahera med att klia på nåt ställe hon uppskattar sånt 😂 Annars får man ganska säkert en åthutning av rödmärren. 
Fick bilder på Aldinros idag,åhhh så glad jag blev! Hon har det toppen verkligen!
Tova den räkan har fått blodad tand på att gå ut. Med att gå ut,anser hon vara att befinna sig under altanen typ. Men nu får hon baske mig var inne på nätterna än iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0