Ett stycke söndag

 
Ja man har haft söndag. Skurat krubbor har jag gjort,burit hö till fårskallarna. De ska få nya rundbalar i morrn,sen blev det födelsedagsmiddag hos min mamma som blev 71 igår. Kalkon fick vi,mycket gott! 
Ikväll när jag tog in hästarna kände jag på Freyja's mage och kände minsann tydligt fölungen sparka 😀Himla läcker känsla! 4 månader kvar nu. Läääängtar!
Ska bli skoj att se vad som gömmer sig däri! Hoppas bara allt går bra. Lite nervöst blir det nog...
Annars är det snabba ryck här. Goliat är borta nu och vi har hittat en bruksnordis i luleå. Logistiken blev ju passande då min systerson går på universitetet där och kan åka med hem :) 
Nu ska jag allt gå och sova. Sjukt trött då det var en stökig natt på jobbet. Avbruten sömn liksom..
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mysiga bebismagen! Jag har inte känt något på Katla, hon har väl lite väl mycket späck kan tänkas... Aleiga kan man se det på till och med, hur fölet rör sig (eller så har hon en tokaktiv tarm!). Lär bli en vild en.

2016-01-20 @ 15:56:28
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0