Livstecken

från globetrottern... Jorå här ligger vi på sängen å trycker efter en hård dag. I dag har vi varit på ridtur m eldhestar,till en vulkan å en varm källa. Jag fetvägrade att bada. Det blåste storm å regnade,omklädningshytterna,var ett par väggar byggda i ett kryss. Inget tak ingenting. Så nä du... Det blåste på nervägen så man knappt kunde andas bitvis. Men men,man måste ju ändå åka tillbaka nån gång så jag hoppas det är bra väder den gången 
I går var vi å kikade på en väns hästar här,kollade in Gullfoss å ett annat fränt vatten fall som jag glömt vad de heter 😁
Detta är bakom fallet :)
I morse var det ett jäkla pådrag på hotellet. Poliser å livvakter överallt. Det var visst nån polikter...
Chuck har både egen grill å egen parkering 😜
Hallgrimskirkja
Intressant läsning i loungen 😉
0,2% minsann.
Intstruktioner på en husvägg.. Mycket målat på husväggarna i stan. Husen är oftast av sten eller klädda m plåt. Antar att vädret sliter duktigt på trähus.
Nää nu ska tant vila efter dagens bravader. I morrn blir det shopping till barnen därhemma.

Kommentarer
Postat av: marianne

Så vackert det är :)
Oavsett väder så är jag lite avundsjuk....min drömresa går till Island men tror inte jag får med mej min sambo.

2015-09-08 @ 10:33:19
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jenny

Sååå avundsjuk! Det ser magiskt ut. Men jäklar, jag förstår att du inte badade, jag hade nog dött :P

2015-09-09 @ 14:44:08
URL: http://videungens.wordpress.com
Postat av: Titti

Jag följer med dig Marianne 😉Vi vill absolut tillbaka!

2015-09-12 @ 08:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0