Äntligen på benen...

Hua vilken långdragen sjuka. Hostar gör man delvis än åxå. Skittrist,men huvudsaken man är på gång känner jag... I dag såg jag en snyggt parkerad bil. På isen. Vem törs det? Det har ju töat å töat...
Syns kanske dåligt,men det ÄR en bil...
Uppfunnit har jag åxå idag. Jag är så smart ibland haha
Får väl se hur smarta fåren är,om de begriper vad den är tänkt till...
Annars rullar det på. Ingen köpare på lillan än,tur jag inte har så bråttom! Hon vill ju ha ett bra hem åxå. Nä nu ska tant slöa lite här på hotell kölden.... (Kallt inne tycker jag) Sen är det stallsysslor!

Kommentarer
Postat av: marianne

Det är väl nåon som vill bli av med bilen oc inte vet rikit urd et år till...så lika bra att låta den sjunka till botten ;)

Fårskallar...är det inte detsamma som dumskallar?
med tanke på om dom ska komma underfund med hur dom ska göra med borsten....

2015-03-23 @ 10:15:56
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: marianne

sorry för stavfel....tangentbordet är trasigt :(

2015-03-23 @ 10:16:41
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0