Men tjockis...

Freyja har verkligen svullat upp. Blir orolig att hon ska få fång,vad vet man? Därför har jag klätt på fröken en betesreducerare och hoppas den sitter kvar å funkar framför allt. Man vet ju inte om hon haft tidigare,även om man frågat så är det ju inte säkert man får en ärligt svar. 
Hur som helst så blev hon mindre nöjd,även om hon snällt stod stilla när man drog på den. Får gå ut på en stund å se om hon ff har den på 🙈
I går var det ju mors dag,å jag fick en apple tv! Gud en så händig grej! Koppla upp på wifi'n,streama vad du vill se genom tfn eller ipad. Skitsmart! Så igår såg vi Taken 3 på äppelteve! 
Bästa grejen! 
Nu dags att fika så man orkar sortera får å
 
lamm.... Det ska släppas ut fler på bete idag...

Kommentarer
Postat av: marianne

Det där med Tv:n fattade jag inget av....är det åldern tro som gör att jag inte hänger med tekniken? ;)

2015-06-08 @ 08:48:27
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0