Fy å usch

igår var jag med om nåt obehagligt. Jag kom först på en olycka. Kom och körde vid preem å ser hur 2 bilar krockar,den ena har hästsläp
 och i den åker en småbarnsfamilj. I den andra bilen var det en grabb i min dotters ålder. 
Alla klarade sig utan stora skador tack o lov. Till och med hästen,vilken vi (jag å räddningsnisse) promenerade upp med till fröken AC. Närmast dit,tanken var ju att vi vill få bort hästen från e4an. Veterinären kom dit och sydde ett par stygn ovan ögat,blåslagen och stel såklart.
Familjens hund försvann i samma veva,men som tur var följde han med frökenAC sen när hon gick hundpromenad å sen fick han följa mig hem. Rädd så han skakade stackarn. Så i natt har vi sovit på soffan han å jag. Emellanåt har han vandrat runt,tror han gillat att våra katter inte har bordsskick för han har städat minsann :)
I dag hoppas jag att familjen får komma hem från sjukhuset och fortsätta hemåt. De bodde uppöver umeå. Tack o lov att alla klarade sig så bra!! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tur i oturen låter det sannerligen som! Tur du höll huvudet kallt och var handlingskraftig.

2015-07-12 @ 19:33:55
URL: http://videungens.wordpress.com
Postat av: Titti

Riktigt obehagligt var det. Men som tur var klarade sig alla utan större skador.

2015-07-27 @ 09:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0