Naprapaten

Här i värsta äckelvädret (regn) for man till naprapaten å blev ihopknölad å tryckt på å knakad i. Ryggskott har jag visst. Ett redigt ett. Han pekade på 4 lr 5 punkter som han sedan drog i å grejja. Mycket bättre blev jag,men jag har ff ont på en punkt neri höften liksom. Så därför,blire återbesök till veckan. Tjolahopp. Ja ja,huvudsaken man blir pigg.... Karlsloken har dåligt med empati tycker jag dock.... Först r han stack iväg å lämnade mig å mitt ryggskott dårå,men sen har man då fått klara sig själv. Han har tyckt skotta å köra traktor var bättre.Tur man är härdig...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Huj! Krya på dig, och överansträng dig inte.

2015-01-29 @ 20:31:23
URL: http://videungens.worpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0