Kliar i fingrarna på mig...

Nu har kärringen kommit igång! jag ska genast sätta fart med hallen :) Kommer inte känna samma tidspress där eftersom jag nu inte är gräsänka längre. Men jag räknar med ett par tre dagar ändå... Onödigt att färg ska torka lite mellan gångerna. Iallafall tror jag sambon tyckte det blev himla fint. Man hajar till när man går förbi,den där trappen var så mörk å tråkig innan ju. 
i lördags var det då ett gräsligt snöande. Det är visst en varning utfärdad för idag åxå,15-25 cm snö. Hmmm..... Måtte min skoter bli klar snart... Hur som helst så är det just nu -22 ca. Man håller sig mitt i kläderna. Vill till att hälla lite hö i näten i dag så de har att pyssla med kanske. 
Nu äre snart dags att åka med ungen (han som skvallrade om målningen...) Sen ska man kanske styra kosan mot stan då å köpa sig en färgburk ;)

Kommentarer
Postat av: marianne

Du kan skicka hit hälften av snön och hälften av kallgraderna...nu har det snöat och regnat varannan dag här det senaste :(

2015-01-12 @ 08:26:06
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jenny

Heja dig Titti! Jag håller också på och målar om, det är väldigt kul att se hur annorlunda slutresultatet blir tycker jag.

2015-01-12 @ 21:23:38
URL: http://videungens.worpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0