Skoteridioter...

Finns olika grenar av arten. Det finns såna som oss,som gillar att åka skoter. Håller oss på anvisade leder å kör lugnt om man passerar djur,måste köra på väg osv. Sen finns det snorvalparna. Grabbar 15-20 (lagligt från 16 med förarbevis). De hoppar över vägar,de spinner sönder varenda led. Kör fort som fan efter vägen,skiter i om de möter hästar mm. Jag blir tokig på dem. Ska det vara så jävla svårt? Sen förstår jag mig inte på föräldrarna,som köper nya kraftiga maskiner till sina barn,för det måste vara ett fåtal som har råd att köpa själv. Dagens snöskotrar går fort å har många hk. Släpper ut dem med en klapp på axeln eller? Nää jävla snorungar... Nu har de stängt en led i kovland,det har buskörts både här å i matfors. De kör överallt där de inte ska dessutom. Skiter i förbudsområden,tuta å kör bara utan att ta hänsyn till nåt annat än sig själva. Vore det mina barn skulle de ha jäkligt långa öron... 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Idioter växer tydligen på träd. Jäkla glin...

2015-02-10 @ 10:56:46
URL: http://videungens.worpress.com
Postat av: marianne

Jag fattar inte heller hur föräldrarna tänker, här är det fyrhjulingar som är leksaker...men är man inte rädd om sina barn? Om man nu inte bryr sej om sina medmänniskor och/eller omgivningen...
behövs inget förarbevis?

Jag skällde ut en kille som kom i full fart på moppe och skrämde Brigade...sen stannade han och stängde motorn varje gång och hälsade så fint på oss när vi möttes..han så det kan finnas hopp om busungarna..;)

2015-02-11 @ 08:13:56
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0