Mör

Mör i ryggen. Som duktig träningsvärk,men inte så där ont som förut tackolov. Nu är det axeln som spökar. Dessa ålderskrämpor. Man får snart svälja huvve å byta kropp... Oh well. Vi tog oss en rask promenad igår. Skönt för ryggen. Mindre skönt för hakan för det var ganska så kallt. I helgen väntas 5 varmgrader? Vad är det för fel på vädret nu för tiden? Jag vill ha det som vanligt jag,årstiderna verkar vara lite i obalans. Men men,jag får njuta av snön så länge det ligger kvar. Nu är det dags att åka på jobbet. 24 timmar framför mig,å 7-16 på lördag....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag begriper mig inte heller på vädret just nu, vi har plusgrader här med och sedan minus om vartannat så det blir hårt och knaggligt. Tröttsamt.

2015-02-07 @ 12:26:25
URL: http://videungens.worpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0