Jojomen

 
Så har man varit hos naprapaten,rond 2. Dominat herre det där,ta av dig kläderna,lägg dig där,slappna av... Ja hur som helst fick man njuta av massagemojängen han har. En sån skulle man ha.. Mjuka opp lite på ryggen. Mkt trevligt. Sen gick han igång på riktigt. Dra mig baklänges. Han knäckte opp på bröstryggen idag. Det gjorde ont. Antingen lossnade det rejält eller så har jag inga revben kvar. Mör som attan i ryggen. Det lär ju vara så ett par dagar.
Sambon körde släde på vägen idag. Goliat visade sin sämre sida och nöp i. Galopp ett 20 tal meter. Fattar inte vad det sitter i alltså. Är det för att de inte begriper hur man bromsar? För att det skjuter på? Tar stången i? Va fasen.... Problem problem... nå ja... Får se hur det går framledes...
 
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Usch, naprapater gör en illa :/
Jag brukar få en låsning i bröstryggen, jag hatar när sjukgymnasten lossar den...hur ska man kunna slappna av när men vet vad som ska hända? Hmm

Det ser mysigt ut med släden :)

2015-02-05 @ 09:14:48
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag behöver verkligen uppsöka en naprapat också, här är det snett och ont och jävligt i hela ryggen.

Underligt att han gör så, antagligen är det något fanstyg han lärt sig som sitter i ryggmärgen nu. Hur många ägare har fjordingarna haft innan?

2015-02-07 @ 12:25:12
URL: http://videungens.worpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0