Friska vindar

Det blåser duktigt. Sen igår kväll. Hopplöst att sova då det viner i fönstret i sovrummet. Skall bytas asap. Det är det enda vi inte bytt å fönstret har vi ju,bara att byta.... 
I går jobbade man 7-16,bytt lite med en kollega som skulle till stockholm. Men nu är man ledig till nästa måndag :)  Ska på medarbetarsamtal på måndag. Å vi har ny chef. jag har sagt att får jag höra att "jag känner inte er så alla får lika" går jag därifrån. Det har vi hört till leda då vi bytt chef x antal gånger. Isåfall måste ju den gamla chefen kunna lönesätta ju. Åsså personalmöte på fredag är det ju åxå ja... Vi får se hur det går...
Nää om man skulle gå ut å greja lite kanske... Har ju varit uppe ett tag jag.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hos oss får också alla lika lön. Känns lite surt på sätt och vis eftersom jag har högskoleutbildning och mina kollegor inte har det. Jag har tänkt länge att boka ett lönesamtal, men det blir aldrig av...så jag får väl skylla mig själv.

2015-02-08 @ 13:48:42
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: marianne

Vi har också ny chef men jag tar för givet att den ger en fingervisning....så kanske det inte är?!
Jaja...inget förvånar mej lägre när det gäller min arbetsplats

2015-02-11 @ 08:06:09
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: marianne

Tappade visst ett ord..."den gamla ger en fingervisning"

2015-02-11 @ 08:06:49
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0