Huliganen...

Hon är skitsöt när hon sover. När hon är vaken å pigg är hon inte alltid lika gullig. Det har dykts i toaletten,tuggats telefonladdare,rivits ner ljuslyktor mm. så det är tur för henne att hon är så jäkla gullig :)
I övrigt så har jag ägnat några dagar åt att måla. Stalldörrar å fönster. Nu har jag "bara" fönstrens insidor kvar ✌🏻️ Skönt att få det gjort! 
Om det syns dåligt så är vänster del nymålad (numer är hela dörrn målad två ggr)
Åsså ett par bilder på Bogatyr. Ser ni pållen på halsen? (Har jag nämnt det förr tro??)
Nu ska tant gå å leta reda på ett spärrskaft!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är det färdigdonat nu?

Den katten är ju bara för skön! Ljuvlig ålder, antingen sover de eller så hittar de på hyss ;)

2015-08-14 @ 22:51:46
URL: http://videungens.wordpress.com
Postat av: Titti

Ja nu är jag klar med stallstäd :) Äntligen... Men fint blev det!

2015-08-15 @ 08:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0