Det var det

Ja nu har hon åkt,Aldinros. Blev lite mickel för bakrampen funkade inte så vi fick lasta av ett par travhästar å göra om å sen lasta lillan. Snacka om minst på bussen... Men hon var såååå duktig. Följde snällt med mig till grannen mitt emot där bussen stod å det tog väl en minut innan hon klev på efter mig. Så duktig. Nu hoppas jag hon är snäll å duktig på resan och kommer fram i ett stycke. Nya ägaren verkar jättebra och har 8 islandshästar och har köpt ett jämnårigt sto till Aldinros (eller viceversa) så de ska ha lekkamrat. Känns jätteskönt! Sen hoppas jag få höra hur det går åxå :) Nu är tjejerna inne resten av dagen,släppte Baldur i deras hage men ska stänga ner till storängen ikväll. Nu ska de banta lite flickorna,inte så mkt men liiite iallafall...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas allt gick bra och att hon snabbt installerar sig i sitt nya hem! Hur långt flyttade hon?

2015-04-14 @ 11:03:13
URL: http://videungens.worpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0