Regn å rusk.

Ja se då kom höstvädret med besked.I går var det 20 grader varmt ute,strålande sol. I dag regnar det... Tur man jobbar då ;) Om 6 dagar kommer Freyja. Åh så jag längtar! Har en tydlig plan kring hennes ankomst. Hon får sträcka på benen i lugn och ro när hon kommer,sen tänker jag mig att ta in henne å Gaefa så de får bekanta sig genom boxgallret. Då går det nog smidigt sen att släppa ihop hoppas jag. 
Nu äre dags att packa ihop sina pinaler för avfärd. Eftersom jag var sjuk förra svängen så har jag ju varit hemma i 3 veckor. Lite trögt känns det allt. Men det går ju bra bara man tar sig iväg. Blev sent igår för det kom älgkött. 6,5 kg färs å en massa annat. Frysen full! Härligt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tiden innan leveransen är banne mig outhärdlig! Jag vankade konstant innan Katla kom. Men oj så roligt det är sen! Den som väntar på nått gott...

2014-09-12 @ 22:30:52
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0