Rapport från sjukstugan

 
Det är bättre nu,men fortfarande kraxar jag en del. Bestämt mig för ett sto och nu återstår transport. Det är mkt besvärligt att få en tid. Denna vecka verkar det inte bli :/
Hur som haver ska åxå Aldinros beskrivas å chipmärkas nu. Alla papper ska ju in snart. 
Junior var på älgjakt igår,de hann inte ens upp på passet så fick de skjuta en 7 taggare. Han var glad men tyckte det var väldigt obehagligt när de skulle ta ur å flå,vilket jag har full förståelse för. Lite äckligt minst sagt..... 
I övrigt så har jag tagit det lugnt. Hostar ju ff en del så... Hoppas man snart är pigg ordentligt igen. Trist å va sjuk!
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Är det hans första jakt? Jag har en föreställning av att det luktar ganska äckligt när man öppnar djuren?! Vi har ju bara slaktat lamm, kaniner, ankor och höns, här men jag brukar inte vara med vid själva "rensandet"

Ja, ibland finns det en tanke om att man kanske klarar sej bättre ensam.

2014-09-08 @ 12:15:35
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0