Syltrygg!!

Jag blir galen på ryggen... Den är inne i en trotsperiod tror jag. Vill inte som jag vill. Irriterande.... Allt lungt på går'n. Lungnet före stormen. Lammen ska på slakt på måndag... Innan dess ska en del ordnas med om man säger. Baggar ska plockas in åxå. Dä ä mycket nu..... Vädret bjuder inte på regn i dag,ÄN så länge. Det är väl bara en tidsfråga. Smeggigt i hagar å kallt å rått. Nä fy. Nu ska jag svida om å gå ut! Har längtat hem sen igår. Även gamla damer kan ha hemlängtan. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas ryggen blir bättre snart.
Här har det utlovats regn flera dagar i sträck...

2014-10-15 @ 19:57:32
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0