Jaaaa...

Det regnar nu igen,regn i bibliska mått. Detta rubbar min morgonrutin ordentligt. Jag brukar vilja släppa ut å fixa stallet innan jag åker,men idag regnar det så ini vassen så jag skiter idet. Regn mot rutan samt en mycket irriterande fluga i köket. Kan även vara en mindre jumbojet. hur som haver lyckas jag inte slå ihjäl fanskapet... Jag får lite spader på den... Humöret fick en redig dipp här. Mest för vädret... Ska fodra inne å överlämna resten till sambon. Fast det är gruvsamt..... Han mockar så yvigt han. Går mkt spån... 
Konstantskimmelskäcken min fick nya dojjor igår,lovley. Alltid något sa han som
såg Åmål... Alltså sitter man på arslet å dricker kaffe å spelar candy crush. ska väl galoppera ut å ge de små liven hö åtminstone då.. 
Avslutade en käpphäst igår å påbörjade Astrid's. 
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Allt blir så kladdigt när det regnar så där mycket...fy!!!

Här är det sol för andra dagen, man tror knappt det är sant :)

2014-10-29 @ 13:06:57
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jenny

Fin käpphäst! Här är det för en gångs skull uppehåll och sol idag.

2014-10-29 @ 14:09:08
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0