Morrn!

Nu äre blidväder igen. Varmgrader :( Ska det bli klafsigt igen nudå...
i morse när jag mockade blev jag lite full i skratt.Lillan gjorde som mamma å bajsade efter en vägg. Hut går hem? Hoppas hon blir lika renlig av sig som sin mamma!! Gaefa är ju fantastisk på det sättet. Allt på samma ställe. Var allt lite gulligt med minihögen breve mammas :) 
I går firade vi junior lite. Somliga dök inte upp trots info om dag å tid som gällde. Sånt kan jag bli vansinnigt frustrerad på. Man säger ju en dag å tid som passar oss ju,då får ju folk anpassa sig,precis som man gör själv när andra har kalas. Man planerar in det helt enkelt. Hur svårt kan det vara? Om ngt akut händer är det väl en sak,men det var samma sak förra gången, å samma människa. Sånt kan jag bli galen på.. 
I dag är det jobb å det är möjligt de kommer idag då,men det är väl lika bra det så slipper jag sitta å reta opp mig...
Jag å mitt stora barn övningskörde till kvissle igår. Hon var himla duktig,men drar lite väl åt höger ibland. Lite så jag drog efter andan vid ett vägräcke där... Men hon har blivit himla duktig!
Nu ska jag packa ihop å åka strax. Ha en bra dag alla!
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Så nonchalant att inte komma om man tackat ja, jag skulle nog inte bjuda in sådana personer nästa gång.

Vad gulligt med fölets hög....haha, hon har en duktig mamma som lär henne allt viktigt i livet ;)

2014-11-10 @ 08:24:11
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0