Vojne vojne

 
Fröken Gaefa har gjort illa sig,nu igen. förmodar att hon vrickat sig för hon markerar duktigt på ena bak samt är svullen över kotan. Sprayat med kylspray och lindat på natten. Blir hon inte bättre får jag ta å ringa veterinärn.. Va fan å vilken otur hon har... Jag blir lite less på denna ständiga olycka. 
Idag jobbar jag sista passet för denna sväng. Känns ju skönt det iallafall nu då. Har på morgonkulan mockat å lindar av fröken å sprayat samt skrivit lappar så gubben vet vad han ska göra. Nu äre bara å hoppas....
Flasklammen har jag åxå matat såklart. De är bra ivägen när man kommer...
Förövrigt såg man en dokumentär igår 
jäklar vilka lurendrejare de är på dessa akvarier. Hemskt var det bitvis tyckte jag,när de tog småbarnen från sina mammor... Det skulle förbjudas att hålla dessa stora djur i så små pölar. Helt knäppt. Nåväl,se den om ni vill vettja! Värd tiden!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej men stackars Gaefa vad hon ska ha otur! Hoppas det går om av sig själv!

Den där dokumentären måste jag se, älskar späckhuggare men hatar sättet de behandlas på av människor.

2014-05-29 @ 12:53:36
URL: http://videungens.wordpress.com
Postat av: Linda

Usch då, olycksfågel som min! Hoppas hon blir bra snart!

Fina Baldur <3

2014-06-01 @ 01:40:15
URL: http://mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0