Mors dag

 
 
Mors dag idag men det är jobb för min del. Känns ok ändå för vädret är ändå så trist. Det var rejält regn å åska här igår kväll. Det behövdes nog för alla pollenallergiker tänker jag. Å för alla marker! Som alltid på
mors dag,avgörs elitloppet. Synd man inte är där... Brukar vara en himla rolig resa det! Jaja,kanske nästa år.
Nu tänker jag visa bild på fölet som dog. Så vill man inte se så ska man sluta läsa här. Bilderna är inte otäcka på nåt sätt.Känner att jag vill visa vad himla fin den var...
En himla stor fölunge var det... Man undrar ju varför det gick så illa. Stoet har problem med efterbörden nu så jag håller tummar och tår att hon klarar sig.... Kanske är hon för "klent byggd" eller vad man ska säga. Embla är ju inte så stor precis... Vad vet man. Vissa ston är inte gjorda för att få föl kanske Tråkigt i alla händelser :( Känner så med stoägaren.... 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så tragiskt! Himla fin fölunge, jättetråkigt att den inte levde. Skickar en tanke till stoägaren och hoppas stoet repar sig.

2014-05-25 @ 12:11:15
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0