Men skjut mä

Se vad jag hittade på min tfn... Min knäppa svärson ;)
Va trött jag är! Lamm igår igen. Nu är det 4 tackor kvar som ska få bara. Vi har nu 53 lammungar... Tror jag. Kan ha tappat räkningen litegrann. 
Sista jobbpasset idag! Ska strax gasa iväg. Igår var det lungt,för mig iallafall. Hade lite främmande och så bara. Mysigt :)
Gubben har det han för idag. Han måste åxåbyta ut hästarnas höbal för de vill inte alls ha. Vet inte vad som kan vara fel... Men man kan ju inte tvinga dem precis. Nu är det bäst jag sätter fart. Fördelen idag är ju att det lär vara lite å ingen trafik! Då kan man åka 5 minuter senare ;)

Kommentarer
Postat av: marianne

Haha...har han tjyvfotat...kul övderraskning :)

Sv: Ja, det får allt bli VC och så hoppas jag den läkaren är kvar som jag gillar.

2014-05-01 @ 15:59:02
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jenny

Jisses, inte undra på att du tappat räkningen! Det är ju inte det lättaste att räkna lamm heller när de far runt som idioter ;)

2014-05-01 @ 16:26:27
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0