Vårstädat

Eller börjat åtminstone. I ena hagen då. Jag tänkte mig att medan jag skottar skit så kommer tanten att kissa,så därför var man beväpnad med pinnhinken. Ack så jag bedrog mig!! Har skottat klart halva hagen,men inget kiss. Hon känner på sig den räkan... Så nu när hon gick in fick hon petflasketäcket på med viss modefiering. Jag knöt fast flaskans hals lite löst i svansen. Kanske kanske kan det tänkas ramla i nån droppe. Men säkert inte. Jag är måttligt road nu. Ska jag bli tvungen att ta blodprov ändå? Galet! 
I morrn kommer hovslagaren. Mina blir barfota nu ett tag,ifall det funkar å släppa ihop dem vill jag helst inte ha nån skodd å definitivt inte broddade. 
Själv ska jag jobba i morrn igen. Pass 3 av 4. Sen så äre frivecka igen. Ska på lönesamtal på måndag åxå. Sånt är lite svårt tycker jag.... Att prata för sig själv liksom. 
Nä,nu ska jag gå å vittja flaskan å se om där i finns nåt kiss. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: marianne

Du har då massa idéer, någon borde väl funka tycker man?! Om inte flaskan funkar får du väl prova plastblöja? Hehe...vad tycker pållan om att ha en flaska hängandes i svansen? ;)

Slappardag trots djur...ja det krävs lite planering, jag har ju stallhjälp var tredje helg och har jag dessutom leasat ut ridningen just en av de dagarna passar det ju perfekt :) Även om jag har svårt att vara still så länge...

2014-03-04 @ 08:29:46
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag borde också skotta skit i hagen...

2014-03-07 @ 19:07:24
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0