Nakna damer

Har vi gott om på gården. Alla får näckade nu. De ser bra fåniga ut när man klippt dem. Ullen för en del om man säger. Älskade femman fick beröm av frissan å enl honom väger hon runt 100 kg. Rejäl dam,å världens snällaste :)
Sen fick jag främmande idag åxå,av Therese å barnen. Barnen fick sina julklappar som de inte hade fått än. Affe blev glad över sin legohelikopter tror jag. Ebba det söta skräpet goade med alla får. Goa barn,när de är vänner :)
Fröken Gaefa dyngade ner sig idag igen. Man behöver gasmask..... Men men,snart har det väl torkat opp hoppas man.
Nu lite lets dance innan stall å sen sängen. Jag ska ju jobba i morrn... Puh.

Kommentarer
Postat av: marianne

ja inte är dom vackra utan sin ull...stackarna ;)

Silvertape är bra, jag har lagat många stövlar och skor med det hihi

Sv: jo det har du rätt i...det är ju roligare att kämpa och göra framsteg än att köpa en färdig häst...vad ska man göra då? Glida runt som en snobb?

2014-03-15 @ 14:37:36
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jenny

Redig tacka :D skönt för dem att bli av med vinterskruden kan jag tänka mig.

SV: De kan ju komma tillbaka nästa vinter om man har otur. Men de brukar hålla sig undan om man är tidig med att klippa så de inte har något att äta av ;p

2014-03-16 @ 20:45:26
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0