Men ZZZ

Gid det var länge sedan jag var sååå vansinnigt trött när klockan ringer. Har man hamnat i nån form av andra tonårsperiod eller? Blir det så när man drar mot 40 med stormsteg? Tycker jag har i minne att gubben hade en period av sömnsjuka i samma ålder. Skulle kunna sova i flera dagar. Eller så är det att dräktighetsspänningen rann av mig igår så jag blev extra trött. Dag 7 med den avskydda väckarklockan idag. Somliga här hemma säger att man får sova i graven,ja det är väl ett korkat uttryck? Vill jag väl göra nu när jag kan njuta av det ju. Längtar efter semester!! Några månader kvar nu! Nu ska jag snart åka på jobbet,sista passet innan friveckan. Hann göra varm choklad till sonen åxå på morgonkulan. De ska åka å fiska sedan. Gaefa får stå inne några dagar. Igår gick hon gå lös i stallet medan jag mockade. Sånt uppskattar hon,men hon stökar på en del... Drog omkull spånbalen igår och bet sönder den. Knäpp häst ;) Men jag tycker om henne ändå! Baldur hade ett möte med en lerfck igår. Han hade lera överallt... Dessutom är det just nu jobbigt att se leran på honom för han har ljusnat så pass att han är svagt älgfärgad igen. Man får speja med långöga. 
Nää,om man skulle packa ihop å åka då... Blir veckans längsta pass detta. Konstigt att det sista alltid känns längst? 
Se så gott han sover... Jag blir avundsjuk....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Katter vet sannerligen hur man bäst sover bort dagen, beundransvärt ;)

2014-03-07 @ 19:16:58
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0