God morgon!

Gårdagen var ännu en dag med sol! Jag fick dessutom sovmorgon!! Halv 9 klev man opp vilket var mkt skönt! 
I går rev vi bunker samt eldade opp den massiva hög med skräp som samlats under vintern. Brann bra må man säga... Sen var det pyssel med det mesta. Dagarna bara svischar förbi. Vad falls! Friveckan snart slut igen... 
Vi grillade igår. Oj så gott! 
Premiär för året. Det slank ner en päronkonjak åxå... Men bara en. 
Planerar lite inför min stundade 40 års fest. Det är långt kvar,men likväl vill jag planera i tid liksom. Funderat på å leja 2 lokala trubadurer,de var inte så dyra som jag trodde...  Vi får se. Nu morgonstöket,I'll be back...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dagarna verkligen flyger, och den här helgen försvann innan man ens hann blinka :(

2014-03-16 @ 20:52:36
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0