Fullt upp

 
Jodå idag har det varit en del å stöka med. Först kom min vän fröken L. Vi stökade på m Hraffe,han är så snäll så.  Duktig kille! Sen kom ett annat L och skulle hänta halmbal. Visade sig att jag fick ringa grannen L å be om hjälp. Gubben var ju på jobbet idag så dä blev som stökigt. Sen har jag (livrädd halva tiden) övningskört med mitt barn. Det är inte nån sinnekur nä. Hon skrek rakt ut när hon fick möte. Konstigt att man blir nervklen? 
Efter det åkte jag och tittade på det första L:et som var på hoppträning med sin häst. Han har enl matte Tourettes åxå,men jag tyckte han var duktig jag! Fröken L åxå...Å just ja,föken L's dotter,lilla L bjöd på fusktårta (mumsmums) för hon har ju trillat av ju...
Sen var det som dags att utfodra bräken å fixa. Å vips vare middagsdags. Nånstans i den vevan gick luften ur mig. Så nu tar jag en kaffepåmatenkopp. När gubben kommer hem ska det ju jobbas mer. Ungtackorna ska förpassas från de dräktiga. De behöver ju inte kraftfoder de ju. Men lite krångel blir det ju,men jag hoppas gubben tar den stora biten ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vänta nu, har hästen tourettes? Hur yttrar det sig? Gnäggande svordomar? ;D

2014-03-16 @ 20:56:33
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0