Tisdag

Snart iväg för att jobba. Igår var jag på Triagemottagning och fick mig ett papper med instructions för hur man kastar sig av å an på soffan för att rätta till örongruset. Familjen skrattade gott va.... Annars vare ganska lungt. Vädret var inge vidare alls. Var å kikade på Laki. Han har fått vita stickelhår här å där. Märkligt. 
 
Sket sig förövrigt med att slippa hästrally,samt åka på SM. Gubbens groomie kunde inte ändå,eftersom de glömt att de ska få främmande. Det var ju jäkla synd för mig!!!! Va fasen å :( Suck. Nu jäklar ä gubben skyldig mig en redig gentjänst...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men vad typiskt!
Laki är i alla fall en riktig snygging, älskar hans små vita fläckar :)

2014-06-25 @ 20:36:48
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0