Morrn!

 
Andra dan i rad jag vaknar av katten. Han tycker sisådär halv sex att nuuuu matte ska vi gosa! Stångar å stryker sig i nyllet på en. Ja det är ju skönt att han är en trevlig misse iallafall. Ska inta frukost å sen åka mot timrå. Snacka om att man fick rätt dag :) Solen skiner! Släppt ut den för stunden ohalta damen å alla andra. Baldur tycker vareviga morgon att han ska snacka med Hraffe vilket jag inte uppskattar varje morgon. Han står där med spetsade öron och drömmer om att Hraffe plötsligt blitt ett sto tror jag. När jag kommer hem får jag ta stallet. De går ff in på nätterna en period nu bara för att de inte ska glupa i sig gräs... Jag hoppas slippa pyjamas på Hraffe iår,men det gör jag säkert inte i slutändan. Smort mankammen m tjärsalva å drömmer om å få bada honom redigt snart. Samtliga fålar ska få sig en tvagning.
Nu är det en månad å 16 dagar tills Gaefas tid går ut åxå,men känner jag henne rätt kniper hon väl längre. bara hon inte kastar..... Vill verkligen ha det där fölet nu!
Nää det är dags att proppa i sig frukost,lätt motvilligt. jag är inte nån frukostmänniska jag.....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fast Baldur kanske är den som svingar sig åt båda hållen? ;)

2014-06-01 @ 17:36:03
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0