Laminerat

Hade sån tur så Ortsjöns hästgård hade maskin att laminera med :D Nu ska jag sätta opp lapparna på fårhagen. Ff ganska ilsk. Nu har jag lyckats luska fram telefonnummer till sista ungen åxå! HA säger jag bara. Snorungar.... Passa sig för tant.....
iallafall är marufla inne. Tyckte hon gick tröttsamt in så jag tror det blir en boxdag. Hraffe har tappat en dojja samt sett till att jag fick åka å laga pyjamas igen. Tackar tackar. Hoppas bara det är jag som är nojig över damen.... Beställt hö av grannen. Småbalar. Man tackar. Sambon får hämta ett par bal i morrn så tar jag resten på tisdag. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

De är hyggliga som håller oss sysselsatta med sina påhitt. Det finns ju inget roligare än att laga täcken!

2014-06-09 @ 09:42:50
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0