Kom å hämta om du törs!

Fick igår höra att snorungar tre var tillbaka hos fåren i torsdags,fast då på utsidan pch i sällskap av 2 tjejer. Nån av dem har tappat sina solbrillor. Jag lägger dem i baggarnas hage härhemma då så kan du hämta om du törs,I dare you... 
Fortfarande ganska redigt förbannad. Å att de var tillbaka är ju inte lovande. Ge fan i fåren! Gud jag blir så arg så jag tror jag får en hjärnblödning. Vår eminente fårspion visade dock sitt ansikte så ungarna dröp av innan de var in i hagen... Annars vet man ju inte. Jävla ungar.... Hur fan är de funtade?? Hade det varit mina barn som gjort nå dyligt hade jag låst in dem för sommarn. Händer det nå mer blir det polisanmälan... Mina barn fick skäll när de höll i katten när han ville gå till å med... Ni förstår ju att man har noll tolerans kring dumheter kring djur. Skulle haft en skyddshund att skrämmas med.... 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vissa är tydligen inte föräldramaterial sett till avsaknaden av uppfostran hos somliga ungar... Jag hade också varit fly förbannad, jag blir tokig till och med om någon utomstående matar mina hästar.

2014-06-09 @ 09:41:29
URL: http://videungens.wordpress.com
Postat av: marianne

Men vad sjutton.....har föräldrarna ingen pli på sina ungar?

2014-06-09 @ 10:56:55
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0