Hello!

Man startade dagen med ett besök på VC. Hade tid 9.15,så det var å skynda sig hem från jobbet å vända. Fick vänta arslet av mig till sisådär 9.45 innan jag kom in. Hemma 11 igen. Vid det laget var jag bra hungrig..... Men hur som helst så har övningarna gett resultat å de tog blodtryck. Blodtrycket jag hade var tydligen ett sånt alla ville ha. Fett bra liksom ;)
I går snusade jag bebis mest halva dan... Hon är så söt!
Gått upp ett kg sen födseln nu! 2375 gram är vikten nu! 
På fredag kommer det sto till Baldur,bokades hastigt å lustigt i måndags det. Har fundering på att leta station åt honom i södra sverige nästa år. Vad tror ni om det? Måste vara nå bra ställe... Har ni nå ideer? 
Nu ska tant ta sig en kaffekopp å njuta av att det inte regnar :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som en bra idé med station! Ska fundera på om jag vet nått bra ställe :)

2014-06-25 @ 20:47:28
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0