God morgon!

Här gåre undan. Friveckan snart över å förbi! MEN! Jag har semester om 9 pass. Dvs 10/7. 
Nu är ju gubbens kompis häst Maja här. Baldur är utom sig av kärlek. Han kastade sig ut i morse och sprang över stock å sten för att ivrigt hälsa på henne. Men HA! Det är dubbla trådar emellan så det kan han glömma.... 
Köpt en ny pyjamas till lakritskulan. På Hööks. Passade bra förutom att resåren på magplattan är för lång. Så i morrn åker den å jag till skatan å hälsar på mamma :) 
I går kördes det häst å vagn till skjutbanan fram å tillbaka. uppför mest hela vägen
dit. 7 km. De var svettiga de små när vi kom
hem. Maja fick låna Hraffes box å torka i innan jag borstade av å släppte ut. Snäll häst! 
De tänker sig köra hästrallyt sista helgen i juni. Jag blåvägrar åka med. Nä det är en helg helg ju! Däremot tycker fröken AC att hon å jag ska va med nästa år..... Hua....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fy vad körsugen jag blev av de bilderna, men snart kommer min körhäst hem igen och då blir det åka av!

2014-06-06 @ 19:59:42
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0