Åter måndag

Ja så vare slut på helg. Dagen igår var bra. Kraftur å collecting ring. Gick ju brare. Såg fina Harekur fr vinteråsen. Stor kille,151 cm... Oops.
Idag får jag stuva om helt. Nu stallet,sen skjutsa fröken Y,sen hem å vända,hämta junior å åka till frissan. Sen hem å bada Knuffe. Å sen får vi se ;) 
I morrn blire hämta dator. så dä så. Bokade ett till sto igår. Toppen att det blir några fruntimmer till prinsen! Dimmbra är totalt ointressant nu så vi avvaktar å ser om hon går i brunst igen. 
 
Knuffe fick pyjamas idag. Vete fasen vad jag annars ska hitta på. Kliat sig lite i manen som är som svinto typ. Jag blir GALEN! Suck......

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stiliga herrn! Kul att han får fler brudar :)

2014-06-03 @ 11:05:32
URL: http://videungens.wordpress.com
Postat av: Johanna

Gud vilken stilig kille! Jag har vanligt flugtäcke på min! Det fungerar utmärkt och det är mycket lättare att ta på och av! Sedan blir hästen inte lika skitig som i ett exemtäcke loch det hjälper ju också i sin tur att inte locka ovälkommande flugor :)

2014-06-17 @ 22:16:15
URL: http://islandshastpanaset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0