Igår

Var man på Aveny,jag å min vän T! Vi såg Doug Seegers,ni vet han från Jills veranda. Vilken röst... Han var jättebra! Min vän T å jag hörde till den yngre skaran dock. Många lite äldre. Nyktra var vi åxå ;) Hur som helst så var han bra och värd sin framgång! Förbandet,Ellen,var åxå mkt bra. Påminner om Miss Li fast lite mörkare på nå vis. Kul var det,å lagom att åka hem näre va slut! Herregud man har blitt gammal. Trots det nyktra tillståndet hade jag ont i huvve när jag vaknade... Märkligt.
Tänka sig att karln har varit hemlös va,med en sån röst borde han ha spelat in en massa skivor tycker man. Rolig på scen,skojade lite osv. De som kompade gillade jag,ena killen sprang i strumplästen och vi skrattade lite när vi såg hans röda träskor stå parkerade breve...
Nu ska jag åka å hämta ett stycke hund som ska bo här tills på söndag. Sen ska jag ta in Baldur å fjällorna för Skessa ska åka hem
i dag sötnosen där.... Vad tomt det ska bli.....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som en toppenkväll! Och hade du ont i huvudet trots att du var nykter var det nog för väl att du inte drack! ;)

SV: Tack! Jag är nöjd med uppiffningen :)

2014-07-31 @ 15:47:40
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0