Se gokväll

 
Så är det nu 2014! Gårdagen var jättelugn. jag hjälpte fröken Y ta in hennes gossar och sen var vi här till framåt elvadraget. 12 var det ju obligatorisk stallvistelse. Helt i onödan då inte nån i närheten smällde så särskilt! I morse hjälpte jag fröken Y ta ut alla pållar igen. 
Dagen har varit lite vacuum sådär. Man har ju mockat å fejat som vanligt med särskilt mycket mer har det inte blitt. Lagat mat typ. Dotter å svärson kom hem och åt. Sen fick de med sig kallpotäter å lite jox hem. Nu ska jag nog ta det allmänt piano tills det är dags att ta in hästarna faktiskt. Jag är lite seg. Sent i går å tidigt i morse. Vojne vojne. Ont i ryggen har jag igen åxå. Blir less på den ganska ordentligt. Har burit vattendunkar från kokhuset så det är väl därför kan tro....
Annars så...
observera Lakis svans på bilden... Han har en halv gran i den tror jag....

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad skönt att det var lugnt hos er vid 12-slaget. Det var samma här, faktiskt det lugnaste nyår sedan vi flyttade hit för 12 år sedan.
Vad fin han gjort sig,Laki. Man ska.ju vara pyntad så här års.

2014-01-02 @ 10:19:14
URL: http://stallskogalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0