Nästan lite skrattretande...

 
Läser rubriken om snökaos! Tänker i mitt stilla sinne att jäklar vad det måste vara mängder snö som kommer neråt skåne. Läser vidare och ser att det väntas EN decimeter... Faktiskt tycker jag nästan det är lite kul... Här kräksnöar det för tredje dagen i rad. Det har nog kommit minst TRE decimeter. Minst. Just nu går det över stövlarna...lätt. Men ingen är gladare än jag. Möjligen Gaefa som bockade som (för henne) en galning nyss.... 
Förövrigt måste jag laga Baldurs ena täcke. Dvs SY! Det är katastrof.... Hur ska detta gå?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fast, om jag förstått det rätt är det skillnad på en dm i Skåne och en dm norröver, i Skåne är det så öppet att det alltid snöar på tvären och det är faktiskt ganska jävligt även om mängden snö inte är enorm :S

2014-01-18 @ 21:47:16
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0