Kallt

 
-17,å jag tycker det är så härligt :) Hellre det än +2 å spöregn.
I går var jag barnvakt åt Tumba. Han levererades kl 06.00 så man fick kliva opp arla minsann... Han var inte heller så trött när han kom... Vilket var lite jobbigt då man var ganska så trött själv menar jag.
I går var Gaefa ute ända till kvällen. Hon orkade minsann hoppa 4fota hopp igår så man får väl anse att benen är ok nu? Får ha ett öga på henne. Väntar på att magen ska växa... Tänk om hon absorberat??? Då blir jag ledsen...  

Kommentarer
Postat av: Nina

Nej usch det FÅR hon bara inte ha gjort!!

Men på Silfrún tog det lång tid innan hon fick mage, förstföderskor brukar ju vara smala länge, ibland syns det ju inte förrän de sista månaderna av graviditeten. Du får hålla koll på eventuella brunster nu i vår, du har ju egen hingst så hon borde ju bli brunstig om hon resorberat. Ja såvida hon inte är skendräktig igen då....

Men visst var hon tjock tidigare i dräktigheten när hon var skendräktig? Det kan ju ändå tyda på att hon inte är det i alla fall.

2014-01-16 @ 15:31:18
URL: http://stallskogalund.se
Postat av: Jenny

Inte tänka tanken att hon resorberat! Men vad skönt att hon verkar må bra nu.

2014-01-16 @ 22:10:46
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0