Jaha...

 
Nu fick jag frågan om att ställa Baldur på Öland halva säsongen... Tål att funderas på,förutsatt att han får fler ston än hennes tänker jag. Sen rent praktiskt,transport-vem ska stå för den? Referenser ska finnas,goda sådana. Annars blir lilla gubben hemma... Det måste ju löna sig för mig att isf skicka honom.... Har ni några tips å ideer?? 
Förövrigt så tar sig lammen. Vi (jag) mjölkade mamman igår
så vi såg att det kommer mjölk ur båda spenar. Har nån sagt till mig för tio år sen att jag skulle kunna mjölka får nu så hade jag nog skrattat å slagit mig på knäna... Men nu kan man. Jäklars... 

Kommentarer
Postat av: marianne

Det känns som om du har långt till Öland, har du någon vän där som kan hjälpa dej? OM jag skulle lämna ifrån mej min häst, skulle jag inte vilja att den var längre bort än att jag kunde hälsa på den ibland....men det är jag ;)

Den är ju för söt den lilla lammungen <3
Nu bestämde jagg mej att det blir lamm till våren...tror jag ;)

2014-01-28 @ 08:58:28
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jasmine

Åh vilket gulligt lamm!
Man får som en speciell relation till dem när man flaskmatar dem! :D

2014-01-28 @ 17:00:27
URL: http://realhorsepower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0