JA SE DET SNÖAR!!!

Men äntligen SNÖ!!!! Å minusgrader :D Lycka!!!!
Detta har en bonus i att nu har vi kopplat i vedförugnen (funkar bäst i kallväder) så nu är det hett vatten i kranen så man kan duscha hur varmt man vill utan att få skäll ;)
Klev av jobbet idag åxå så nu har jag dessutom frivecka. Bara plus! Härligt härligt! 
I går såg jag ett program på SVT play,Katastrof i djurparken. Har ni sett det? Om inte kan jag rekommendera det,lite obehagligt ur flera aspekter ja,men väl värt att bänka sig framför.
Tv tablån bjuder framöver på fler favoritstarter,Farmen och Ponnyakuten! Bonde söker fru har jag ledsnat rejält på så det ser jag inte på numer så att det är slut är bonus ;)
Försökte filma fåren lite idag när de skuttade som värst,men den där karln jag har kan ju aldrig vara tyst när jag filmar... Så ni får varken se några får eller höra hans ljuva stämma när han gullar med Siv på bebisspråk... Sorry. Fast å andra sidan hade ni nog inte fått se ändå för jag har ingen aning om hur man lägger in film från telefonen. Kan man ens det,nån som vet? 
Nu ska jag svida om och gå ut i ljuvliga -8,9 och ta in alla djuren. Det snöar friskt och har gjort så hela dagen. Härliga tider!!
För övrigt ska jag kolla igenom bilder å författa en ny annons för årets avel :)
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ponnyakuten följer jag också, är glad att det dragit igång igen!

2014-01-13 @ 22:02:18
URL: http://videungens.wordpress.com
Postat av: Nina Liljedahl

Ojojoj vilken lovsång till vintervädret!
Liite mysigt är det väl men nä, det är bättre med plusgrader och barmark.

Ja vad fin han är din Laki! Tänk att han är så hög redan. Hur höga är mamma och Baldur?

2014-01-14 @ 15:38:50
URL: http://stallskogalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0