Flaska mig hit å dit...

 
 
jag hoppas flaskmatandet snart är över och att mammans mjölk räcker till dem snart. Det är tur att de är så söta när de är små...
Baldur å Sokki var till salu nyss åxå... Helt sjukt knäppa när de skulle in. Först kom de inte,sen kastade de sig ut som om de var rädds för nåt så nåt vare som var vajsing. 
Följde med min vän L idag till lokala ridhuset. Fin liten pålle har hon,fast inget för mig. Han har sina tics så hon gör det bra :) Mycket fin häst som man knappt tror har gått på trav. Liten och kort i ryggen,som ett litet fullblod... 
Nää,det är dags att sova. Jag är såååå trött...

Kommentarer
Postat av: marianne

Ja dom är så söta så man kan dö <3

2014-01-29 @ 08:22:09
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0