Det är så man vill slå nån...hårt

Har suttit å läst på nätet... Om kamphundar och deras plågoandar. Bla en amerikansk fotbollsstjärna. Jag blir så satans arg... Stackars stackars hundar. VAD är det som fattas i hjärna,hjärta och själ på såna där människor? HUR kan man tycka det är ok att föda upp,träna och arrangera blodiga hundkamper? Dessutom hade han hängt hundar åxå. IDIOT! Nä fy faaan. 
Man blir ledsen över hur vanligt det verkar vara åxå. Hela apparaten är så sjuk så man blir mentalt slut av att läsa om hur de beter sig. Heja Djurpolisen!!  Tyvärr får de ju inte så hårda straff,så även om de åker dit så är det säkert "värt det" för dem att fortsätta. Den där fotbollssnubben ska väl föregå med gott
exempel kan jag tycka. Nä fy fan jag skulle inte lägga två fingrar i kors för nån sån.... Skulle va skottpengar på sånt folk.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej fy fan för sådana vidriga kräk :( jag blir helt uppgiven och matt när jag läser om sådant, finns det inget hopp alls om mänskligheten?

2014-01-27 @ 09:39:05
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0