Piggare!

 
Idag har jag varit lite piggare! orkat lite mer. Gubben har ju sovit mest hela dan för han jobbade natt. 
Norrlandskusten har i ett par dagar bjudit på plusgrader. Det är väl inte alls vad jag vill ha men man råder ju inte över vädret precis. Halt blir det åxå :(
Lammen äter mindre från flaska och mer från mamman nu. Antar jag,ingen av dem vill ha mer än 100 ml ungefär. Lilla luddkind är ju så himla gullig. Blir svårt att slakta sen. 
Tja,annars är det väl same old liksom.  Nu är det dags för sängen. Ska va med Tumba i morrn jag! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, den där hunden har en så härlig uppsyn :D
Skönt att du mår lite bättre nu!

2014-02-05 @ 10:42:06
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0